duminică, 18 februarie 2018

INDUCAS 7 -Tema: profesorii debutanți = Generația Z? - DISCUȚIE PE TWITTER SÂMBĂTĂ 17 FEBRUARIE, ORA 18

Sâmbătă 17 februarie 2018 , ora 18.00,  a avut loc  o discuţie pe Twitter cu tema „Profesorii debutanți = Generația Z?”, folosind #inducasrochat.

Discuția s-a axat pe cele trei întrebări adresate de doamna prof. Daniela Bunea, moderatoarea evenimentului:
Î1: Ce este, deci, Generația Z? Cine sunt tinerii din Generația Z?
Î2: Sunt profesorii stagiari de astăzi reprezentativi pentru Generația Z? E de bine sau de rău (pentru noi toți - elevi, colegi de-ai lor din alte generații, ei înșiși, părinții elevilor...)? :-)
Î3: Cum am putea noi toți (profesori, elevi, părinți, comunitatea...) exploata caracteristicile Generației Z (= elevii, profesorii debutanți azi/acum) pentru o predare-învățare-evaluare de calitate?

Am apreciat foarte mult o fotografie adaugată de colega noastră Florina Popescu care poate fi o definiție a generației Z




Discuția  a adunat experiența noastră  care ne este de ajutor, fiind un pas în a înțelege diferența dintre generații și modalitatea de a o micșora pentru a avea rezultate pozitive în demersul nostru didactic.











Concluzia?

Generația Z-cei născuți după 1995

 Generația Z-CARACTERISTICI
- au crescut cu computerele
- familiari cu orice tehnologie IT
- se joacă mult pe calculator
- sunt mereu on-line
- cînd vor să afle ceva, caută pe Internet
- pot face mai multe lucruri în același timp
- comunică cu prietenii prin social media 
- au acces la multă informație dar adesea nu știu cum să evalueze calitatea acesteia
- o preocupare mai mare pentru imaginea personală
- sunt convinși că opinia lor contează și trebuie să și-o exprime
- protestează impotriva regulilor care nu li se par logice
- nu concep lumea în afara tehnologiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu